23 Temmuz 2015 Perşembe

Belediyeciliğe İnteraktif Çözüm

Şişli Belediyesi sosyal medyada oluşturduğu çözüm odaklı yaklaşımla Jun’a rakip.

Geçen hafta İspanya’nın küçük bir kasabası olan Jun’un Twitter’ı belediye çalışmalarında nasıl başarılı bir şekilde kullandığını yazmıştım. 
Jun’un vatandaşlarının sorunlarını çözmede kullandığı yaklaşıma benzer bir yaklaşım Şişli Belediyesi tarafından da kullanılıyormuş. Şişli Belediyesi Sosyal Medya Birimi oluşturduğu interaktif yaklaşımla vatandaşların sosyal medya üzerinden bildirdikleri sorun, öneri ve görüşlere 7/24 çözüm buluyor.
Şişli Belediyesi Haziran Raporu

Şişli Belediyesi Sosyal Medya birimi oluşturduğu Çözüm Masası platformunda şikayetlere anlık olarak çözüm bulmaya çalışıyor. Çözüm Masası’nda aylık olarak şikayetler ve öneriler raporlanıp, değerlendiriliyor. Değerlendirilen raporlarla yeni yaklaşımlar deneniyor ve Çözüm Masası’nın başarı oranı her geçen gün artıyor.



Belediyenin sosyal medya üzerinden vatandaşlarla kurduğu iletişim yeni nesil belediyecilik açısından güzel bir örnek oluşturuyor.  Dijital dünyanın sağladığı imkanları fırsata dönüştüren belediye, klasik belediyecilik anlayışının dışına çıkarak vatandaşlarla doğru bir iletişim tarzı oluşturmuş. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder